Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Jeg kan godt lide de orange (Read 1468 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
Jeg kan godt lide de orange
10/18/19 at 02:58:48
Print Post  
Da jeg f?rste Nike Air Max 90 Herengang h?rte om Newton-l?beskoene sidste ?r, fandt jeg dem sp?ndende, hovedsageligt fordi jeg havde h?rt s? meget om, hvordan mennesker udviklede sig til at lande p? midtfoden eller forfoden, n?r vi l?ber. Newton l?besko er unik, da de er designet specifikt til midtfod / l?bebaner. De Nike Air Max Classic BW Womens opn?r dette ved at reducere h?lens h?jde og ?ge hynden i forfoden, s?ledes at den samlede forskydning eller forskellen i tykkelse mellem h?l og forfod minimeres. Med andre ord, Newton-sko har en fladere s?l end de fleste typiske l?besko, og det g?r det mindre sandsynligt, at en l?ber vil sl? h?l i dem. Som supplement til den minimale h?l-t?-differensial har Newton-sko ogs?Nike Air Max 2017 Mens  et unikt system af "aktuatorf?le" under forfoden, der er designet til at absorbere st?d ved st?d og derefter frig?re dem med t? af (se de rektangul?re r?de kn? p? forfoden af skoen Nike Air Max 90 Heren Zwarttil venstre) - Newton kalder denne Action / Reaction Technology ?. Tanken er, at lugerne komprimeres under pres, n?r forfoden kommer i kontakt med jorden, s? springer de tilbage og frigiver energi under t?-off. Teknologien l?d interessant for mig, men den stejle pris p? Newton-sko havde Adidas Superstar Mujer forhindret mig i at tr?kke i udl?seren ved at k?be et par (se flere tanker om Newton-priser i slutningen af ??dette indl?g). En af de gode ting ved at skrive et rimeligt godt -Trafficked k?rer blog er, at lejlighedsvis virksomheder sender dig gratis gear til at pr?ve ud i bytte for en anmeldelse. S? det var, at sent i sidste ?r sendte en marketingrepr?sentant for Newton-sko Nike Internationalist Mujer (og andre udend?rs sportsfirmaer) mig et par Newton Sir Isaac-sko for at pr?ve (ansvarsfraskrivelse: Jeg modtog ingen anden kompensation end skoene selv). Sir Isaac vejledningstr?ner er designet til l?bere p? alle niveauer, der er engagerede i naturlig l?b. Uanset om du f?lger Chi, Pose, Evolution, barfodet l?b eller bare vil l?be bedre, giver Sir Isaac dig mulighed for at l?Nike Air Max Classic BW Dames be naturligt - med st?rre effektivitet og mindre overforbrugsskader. ”“ Landing p? din midtfod Adidas Superstar Femme / forfod er den mest naturlige m?de at k?re p? . Det er ogs? den hurtigste og mest effektive m?de at k?re p?. Newton l?besko er de eneste sko, der er udviklet specifikt til naturlig l?b. “Newton Sir Isaac Guidance Trainer - bem?rk ligheden i h?l og forfodstykkelse (billede fra gearjunkie.com). Jeg vil undg? at diskutere, om h?l / midtfod / Forfods l?b er mest effektiv Nike Air VaporMax Womens eller mest effektiv til at ”reducere skader p? overforbrug”, da dette sandsynligvis ville tage en hel post. Desuden vil jeg p? dette tidspunkt h?vde, at Newton har en vis konkurrence p? den s?kaldte ”naturlige l?b” -marked (se sko som Vibram Fivefingers, Terra Plana Evo og m?ske endda den nye Saucony Kinvara). Tv?rtimod er mit m?l her blot at rapportere om min oplevelse med www.alanadavies.co.uk Sir Isaac-skoene. Hvis du gerne vil l?se mere om Newton Running-filosofien, kan du klikke her for at l?se et interviewindl?g, som jeg gjorde med Newtons direkt?r for produktudvikling, Ian Adamson, eller bes?ge webstedet Newton Running. Jeg starter med at sige at jeg virkelig ville lide disse sko. Jeg s? for mig at s?tte dem p? og pludselig kunne springe langs jorden som en gazelle og f?lte energien vende tilbage fra aktuatorhylserne med hvert trin. Desv?rre, hvad Nike Air VaporMax Mens jeg sluttede med at opdage, var, at Newton-skoene, eller i det mindste Sir Isaac-modellen, ikke synes at passe til min l?bestil - jeg vil forklare, hvorfor jeg siger det nedenfor. Newton Sir Isaac er en flot sko , selvom lidt for hvidt i betragtning af min personlige pr?ference for prangende / h?jt farvede sko. Jeg kan godt lide de orange h?jdepunkter, men i Newton-opstillingen Nike Air Max 270 Womens ville jeg g? efter de gule Distancia eller de r?de Gravitas, hvis det kom til udseendet alene (hvilket ?rligt talt ikke er en s?rlig god grund til at v?lge en sko).
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint