Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic i en Finish Line-skobutik i (Read 941 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
i en Finish Line-skobutik i
08/30/19 at 07:50:31
Print Post  
Jeg har nu b?ret Zensah-?rmerne p? et Vibram Bikila-l?b (hvor jeg slog en 5:52 mil - n?r mit personlige bedste), et h?rdt Fartlek-l?b og en 18 km lang l?b i min Saucony Kinvara's (dejlig sko af m?de - gennemgang kommer snart). De forbliver komfortable p? flugt, og selvom det er sv?rt at sige med sikkerhed, er min mening, at jeg f?ler mig lidt mindre ?m i kalvene, n?r jeg l?ber i dem. Is?r f?lte mine ben bem?rkelsesv?rdigt godt efter mine 18 miler i eftermiddag - Zensah / Kinvara combo fungerede godt, og det var den bedste lange l?b, jeg har haft i ganske lang tid (tempoet var lige under Nike Air Max Thea Femme 8:00 miles). M?ske den bedste anbefaling, jeg kan give for et produkt, er Nike Air Vapormax Femmeat besvare sp?rgsm?let om, hvorvidt jeg fortsat vil bruge dem. Svaret p? det for mig er et rungende ja. Faktisk har jeg mistanke om, at jeg skal have Zensah-?rmerne under mit efter?rmaraton (Hampton Smuttynose Rockfest), og jeg har allerede planer om at hente et andet par (denne gang i r?dt for at placere min kone). En af de store ting ved l?bssporten er, at jeg gentagne gange bliver vidne til at gode mennesker udf?rer virkelig fantastiske ting. Jeg har skrevet meget p? denne blog om internettets magt til at samle ligesindede mennesker, og s? var det sidste ?r, at jeg m?dte en fyr ved navn Andy O’Brien p? det sociale tr?ningswebsted dailymile. Andy O. sammen med en lille gruppe andre kolleger (du ved alle, hvem du er!), Var en tidlig adopterer p? dailymile, Adidas Superstar Womens og vi er siden blevet medlemmer af dailymile Team. Andy skiller sig ud p?Nike Air Max 90 Hombre  grund af sin sk?ve, selvudskrivende sans for humor, hans farverige t?j og varem?rke-klud og hans k?rlighed til godt ?l. Det er let at fort?lle, at han har det sjovt, n?r han l?ber, og det gnider af p? resten af ??os. Han er ogs? ret praktisk med Photoshop, meget til min hyppige forf?rdelse. Andy besluttede alligevel tidligere i ?r at tr?ne for og k?re Burning River 100 Mile Ultramarathon i NE Ohio. Hans oprindelige intention var at g?re en 50 miler, men ikke i stand til at finde en p? det rigtige sted p? det rigtige tidspunkt, valgte han at g?re det store spring til 100 (hans tidligere lange l?b var 50K HAT-l?bet tidligere i ?r). Det lykkedes Andy at s?tte sine kilometer tidligt om morgenen Adidas Superstar Mujer og sent p? aftenen, mens han jonglerede med kravene om job og Nike Air Max Classic BW Womens familie, og i g?r slog han startlinjen p? BR100. Jeg v?gnede i morges for at finde en tweet fra min ven Steve Speirs, der sagde, at Andy var f?rdig med BR100 i en tid p? 26:36:05. Jeg er forbl?ffet og inspireret og ?nskede at tage et ?jeblik til at lyk?nske Andy med denne fantastiske pr?station. Andy, du har helt sikkert tjent en ?l - nyd den! Min kammerat Matt, forfatter af Run Luau Run-blog, har lige oprettet et interessant indl?g, hvor han diskuterer pr?stationssp?rgsm?let, da det vedr?rer hans personlige oplevelse, der n?sten udelukkende k?rer i Vibram Fivefingers-sko. Matt er en af ??de mest erfarne minimalistiske l?bere, som jeg kender, efter at have l?bet godt over 1000 miles i Vibrams og efter at have gennemf?rt 3 maratonl?b og et magt af kortere l?b i dem.Nike Air Max 2017 Mens Vi k?rer Hampton Smuttynose Rockfest Marathon i NH sammen i oktober,Nike Air VaporMax Mens  og han har ?jnene sat p? en BQ-tid - vi l?ber et lignende maraton tempo, s? vi m?ske bare ender med at l?be sammen for en god del af l?bet. I sit indl?g g?r Matt f?lgende bem?rkning: ”Folk sp?rger konstant mig: 'Kan du l?be hurtigt i disse ting, uh, ting?' De peger p? mine Vibram Bikilas eller Treks, og er ikke sikre p?, hvad de skal g?re af dem.? Dette, eller en anden variant af det, er et almindeligt sp?rgsm?l, der stilles til dem af os, der drager ud i offentligheden if?rt Fivefingers. Jeg var engang omgivet af hele personalet i en Finish Line-skobutik i vores lokale indk?bscenter og pebret med sp?rgsm?l om skoene. Hvad Matt fokuserer p? i sit indl?g er sp?rgsm?let om hastighed - selvom han er anekdotisk, fort?ller hans erfaring, at han kan l?be hurtigere Nike Air Max Tavas Damen i Vibrams, end han kan i mere traditionelle sko, selvom han stadig har Adidas Superstar Damtendens til at v?re en h?lespider (der er excepetions til e
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint