Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic finde utallige offentliggjorte beskrivelser af (Read 965 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
finde utallige offentliggjorte beskrivelser af
08/28/19 at 08:19:10
Print Post  
P? trods af dette kan det stadig v?re sv?rt at se n?jagtigt, hvad der sker i en streaming video, s? hvad jeg har gjort her er at udtr?kke stillbilleder fra mine videoer til fire l?bere p? et standardiseret ?jeblik i gangcyklussen (jeg vil g?re mere af dette p? forskellige punkter i kommende stillinger). De l?bere, som du vil se, er fire af de fem ?verste finalister i Boston Marathon 2010: Robert Cheruiyot Nike Air Max 270 Dames (den eventuelle vinder), Tekeste Kebede (2. plads), Meb Nike Air Max Classic BW Femme Keflezighi (5. plads) og Ryan Hall (4. plads). I den gule singlet bag Cheruiyot kan du se Deriba Merga, der afrundede top fem ved at g? p? 3. - Jeg har udeladt ham nedenfor, da han er Adidas Campus Womensnoget skjult af Cheruiyot i videoen. Hvad der f?lger er ikke en udt?mmende analyse af l?bskridt i disse l?bere (jeg er n?ppe kvalificeret til at g?re det), men snarere et fors?g p? at p?pege, at selv p? det h?jeste konkurrenceniveau er l?beform meget varierende. Hvorfor er dette vigtigt? Den vigtigste ?rsag i mit sind er, at du kan finde utallige offentliggjorte beskrivelser af, hvordan man bedst l?ber, eller hvad den optimale l?beform er. Ofte deler disse beskrivelser n?glepunkter (f.eks. Undg? overdreven, undg? overskydende lodret og vandret bev?gelse osv.), Men de er ofte meget forskellige i Adidas Campus Damen detaljerne, og det er sv?rt at vide, hvad du skal g?re p? vejen eller stien. Derfor vil jeg kigge p? tre aspekter af l?bskridt og diskutere variationen set blandt disse fire elitel?bere. Vi starter med et af de mest diskuterede aspekter af Nike Air Max Classic BW Mujer l?beform i disse dage - fodspor. Lyt l?bere ved Boston Marathon i 2010. ?verst til venstre = Robert Cheruiyot, ?verste h?jre = Tekeste Kebede, Nederst til venstre = Meb Keflezighi, Nederst til h?jre = Ryan HallHvis du vil starte et argument blandt en gruppe l?bere i dag, er alt hvad du skal g?re at bringe emnet med fodspor (eller hvordan det relaterer til valg af sko, men vi vil undg? det lige s? kontroversielle emne her). En masse l?bere er lige nu interesseret i ideen om at vedtage en mere "naturlig" midtfods eller forfods-fodspor (jeg er selvf?lgelig meget skyldig i dette selv og har spillet med at k?de min form i det meste af denne sommer). Andre mener, at denne ?ndring er un?dvendig, og k?ber ikke argumentet om, at bev?gelse v?k fra den allestedsn?rv?rende h?lstrejke vil forbedre effektiviteten eller reducere skaderisikoen. Det Nike Air Max 270 Homme er ikke mit m?l at afvikle dette argument her, og jeg tror, ??der er meget arbejde, der skal g?res, f?r vi kan komme til en klar konklusion om sp?rgsm?let. Ikke desto mindre kan jeg godt lide at eksperimentere, og den evolution?re biolog i mig er Nike Air Max 95 Hombre en smule begejstret med tanken om at k?re, som vores forf?dre gjorde. M?ske er jeg sk?r, men jeg har det sjovt. Til sidst er det ultimative sp?rgsm?l, om den ene fodstripsstil er “optimal” eller bedre end den anden. Den ber?mte l?ber og Nike Team Coach Alberto Salazar synes helt klart, at midtfod / forfod er vejen at g?, og blev for nylig citeret for at sige f?lgende om h?lstrejke: ”Det er som at have et d?k med et s?m i det.” Han er g?et s? langt som for nylig at konvertere to af hans elitel?bere, Alan Webb og Dathan Ritzenhein, fra h?lstrejke til midtfodstrejke, og det vil v?re meget Nike Air Max 90 Womens interessant at se, hvordan disse fyre klarer sig fremad (Ritzenhein k?rer NYC med sin retoolede skridt i efter?ret ). Barfodede og minimalistiske l?bere g?r ogs? ind for en midtfod / forfods-fodspor, hovedsageligt p? grund af det faktum, at forskere Nike Air Max 90 Damen som Daniel Lieberman har vist, at dette er den m?de, mennesker l?ber, n?r de ikke h?ves i opbyggede h?jteknologiske sko (for ikke at n?vne, at det er meget h?rdt at h?le strejke under barfodet eller i en ikke-polstret sko). Lieberman viste ogs?, at h?lstrejke er forbundet med en st?rre indledende slagkraft, men hvordan det spiller ud i dets potentielle forhold til skaderisiko, er det endnu ikke at se. P? den anden side af problemet har du k?reskoselskaber, der har produceret sko i n?sten 40 ?r, som normalt er designet til at absorbere st?d i forbindelse med en h?lstrejke. Langt de fleste l?bere [url=http://www.tamarastein.co.uk/Nike-Air-Max-Classic-BW-Womens-c-49_51.html]Nike Air Max
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint