Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic modligen att vara utan tvekan (Read 1231 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
modligen att vara utan tvekan
08/06/19 at 07:08:29
Print Post  
Ingenstans Nike Air Vapormax Donne gjorde att stamens natur att springa mer tydliggjord f?r mig ?n i uppstarten till och springande av mitt sista maraton, Smuttynose Rockfest Marathon i Hampton, NH. Smuttynose var det f?rsta maraton jag sprang d?r jag hade en stor grupp v?nner, av vilka m?nga jag aldrig tr?ffat personligen, som ocks? skulle k?ra t?vlingen. Vi delade upp- och nedg?ngarna i v?r tr?ning under uppstarten till maratondagen, vi tr?ffades f?re loppet och delade v?ra f?rv?ntningar, och vi v?ntade p? varandra vid m?llinjen att jubla varandra i. Precis som stamjakterna av gammalt, firade vi med mat och dryck efter?t, bara ist?llet f?r att sitta Nike Air Max 270 Donne runt en eld, s?kte vi skydd mot kylan i ?lt?ltet. Smuttynose kommer att vara en av mina mest uppskatta l?pupplevelser, och inte bara f?r att det var loppet som l?t mig g? med i l?perstammen som har kvalificerat sig Nike Air Vapormax Womens f?r Boston. Det kommer att bli minnesv?rt eftersom jag k?rde den med en v?nnestam, och det ?r i slut?ndan det som g?r denna sport s? speciell. Slutligen en anteckning om kommersialism. Jag har k?rt t?vlingar som ?r mycket kommersiella (sv?rt att sl? Disney Marathon f?r det), och t?vlingar som inte ens har expon (Smuttynose), och f?r att vara ?rlig, kommer kommersialiteten i vissa v?gresningar inte riktigt att bry mig. Kanske beror det p? att jag i sig ?r en godk?nd v?xellunk, men jag ser faktiskt att redskap och de f?retag som producerar det ?r en del av det roliga med att springa. Ja, de ?r slutligen ute efter att tj?na  pengar, och ja, jag ifr?gas?tter v?rdet av n?gra av de producerade produkterna (ett vanligt diskussions?mne p? denna blogg!), Men jag har interagerat med m?nniskor i m?nga av dessa f?retag, b?de stora och sm?. , Nike Air Max 2017 Donne och aldrig har jag k?nt att f?retagens girighet var den fr?msta drivkraften f?r vad de g?r (beviljas, jag talar inte med VD: s). De flesta av dem ?r l?pare, och jag tror verkligen att de flesta i dessa f?retag har l?parens b?sta intresse.
P? m?nga s?tt ?r det att anpassa sig till ett lopp lika mycket som en stamaktivitet som n?gon annan. Vi l?pare vill f?lja v?ra pre-race ritualer - vi har pastamiddagen kv?llen innan och samma frukost f?re varje maraton. Efter noggrant ?verv?gande l?gger vi ut v?ra kl?der, skor och andra redskap kv?llen f?re loppet. P? t?vlingsdagen v?ljer vi saker som f?r oss att k?nna oss kraftfulla eller snabba, och jag personligen tror p? de psykologiska f?rdelarna som detta kan ge - ?r jag att v?lja att b?ra fluorescerande orange armv?rmare och skor med "l?gor" p? sidorna s? annorlunda ?n min f?rf?der som Nike Air Vapormax Mujer m?lade ansiktet eller kropparna f?re en jakt eller p? v?g in i strid? Efter t?vlingen firar vi med en ceremoniell medalj och det ofta sedda mylarfiltet - som b?da skiljer oss som framg?ngsrika deltagare i ”jakten.” Och p? Nike Air Vapormax Womens kv?llen efter loppet ist?llet f?r att m?la bilder av evenemanget p? en grotta v?gg, vi tillbringar tid online eller vid middagen med att ber?tta om historier om dagen, dela v?ra erfarenheter och gratulera varandra till ett bra jobb. I morgon b?rjar jag n?sta kapitel i mitt liv. Min plan ?r att k?ra Manchester City Marathon inte f?r mig sj?lv, utan att hj?lpa andra att n? sina m?l. Min plan ?r att hj?lpa en v?n att st?lla in tidsgruppen 3:40, och f?r att vara ?rlig ser jag fram emot det. Jag kommer att l?sa McDougalls artikel f?r att ha drivit mig att fatta detta beslut - precis som han ?ndrade sig om att springa i www.tamarastein.co.uk NYC, ?ndrade jag min ?sikt om vad det h?r loppet skulle handla om. I morgon kommer det att vara en firande av gl?djen jag f?r fr?n att springa, och det kommer att vara en fest som jag kommer att dela med alla andra www.anamartinez.es personer ute p? v?gen, oavsett hur l?ng tid det tar dem att avsluta loppet. Jag kommer f?rmodligen att vara utan tvekan kommersiell, och k?nner igen min "stam" p? n?tet genom att b?ra min dailymile T-shirt och andra logodr?ktiga l?parredskap. Och efter loppet kommer jag att fira, b?de i Manchester och online med dem som k?r det mycket st?rre loppet i NYC. Jag tackar McDougall f?r att hj?lpa mig att fatta detta beslut, jag ?nskar honom lycka till, och jag hoppas att han har ett underbart lopp - vi kommer att springa tillsammans i anda. Vi ?r b?da l?pare och tillsammans med tusentals andra medmedlemmar i v?r stam kommer vi [url=http://www.ranmoorpharmacy.co.uk/Nike-Air-Max-9
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint