Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic snarere end at bukke under og (Read 1540 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
snarere end at bukke under og
09/29/19 at 03:02:17
Print Post  
Sidste uge l?ste jeg en artikel om Kara Goucher fra martsudgaven Nike Air Max 90 Mens Grey af ??Runner's World med titlen “Mind Gains” af Bruce Barcott. I artiklen fort?ller Barcott historien Nike Air Max 270 Femme om, hvordan Gouchers tr?ner, Alberto Salazar, indbragte en sportspsykolog, Darren Treasure, for at arbejde sammen med Goucher om de mentale d?moner, der undergravede hendes racepr?stationer. En bestemt passage i denne artikel slog mig virkelig, og har sv?vet rundt i mit hoved lige siden jeg l?ste den - her er den citerede tekst:
”Hun (Goucher) har en utrolig evne til at h?ndtere smerter og ubehag, der f?lger med de l?ngere afstande. Alberto og jeg kom til den konklusion, at hun kunne g? til nogle steder, som meget f? atleter er i stand til at g? til. ”N?r Treasure taler om“ nogle steder ”, taler han om nogle meget m?rke steder. For mange ?r siden Nike Air Max 2017 Donne arbejdede han med collegiale wrestlers. ”Wrestling er simpelthen syv minutter helvede,Nike Air Max 90 Damen Schwarz ” siger han. ”Den smerte er bare utroligt. Det ligner meget afstandsl?b. ”Steve Prefontaine plejede Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme at advare sine rivaler om, at han ville tage dem til et sted, de virkelig ikke ?nskede at g?. ”Vores atleter [i Oregon-projektet] har den evne,” siger Treasure. ”De er villige til at g? til disse steder. Vi ser p? det som en kritisk del af deres psykologiske makeup. ”Jeg tror, ??at grunden til, at dette slog mig s? st?rkt, er, at efter at have l?st det, inds? jeg, at jeg har v?ret p? disse” m?rke steder ”n?sten hvert l?b, som jeg har l?b. N?r jeg l?ber, forhindrer min selvkonkurrencem?ssige ild mig i at holde tilbage, og jeg har en tendens til at l?be mig ned i jorden. I nogle tilf?lde har det at m?de disse m?rke hj?rner i mit sind tvunget mig www.braderiekwadijk.nltil at give op og g? (f.eks. I mine f?rste fire maraton), og i andre tilf?lde har jeg v?ret www.tobiasstiftung.de i stand til at m?de dem og holde ud (f.eks. I de fleste af de 5K'er) at jeg har k?rt) .Jeg er p? ingen m?de en elitel?ber, men jeg tror ikke, du skal v?re elite for at tage dig selv til mentale steder, som de fleste aldrig vil se. Du skal simpelthen v?re villig til at udfordre din egen egnethed og skubbe dig ud over, hvad du tror, ??du m?ske er i stand til. N?sten enhver, der har l?bet et maraton, har oplevet dette - de sidste 6 miles er mere en mental test end en fysisk, og dit sind gentagne gange fort?ller dig, at du er sk?r og bare skulle stoppe. Men i den ene lejlighed, hvor jeg form?ede den mentale styrke til at ignorere disse selvvindende beskeder, l?b jeg det, der m?ske var det bedste og mest underholdende race i mit liv (Disney Nike Air Max Classic BW Femme Marathon 2010). For mig er en 5K meget lig wrestling analogi n?vnt ovenfor - 19:00 eller s? Nike Air Max 95 Dam minutter af ren smerte. Det er sj?ldent, at jeg l?ber en 5K og ikke f?ler det overv?ldende ?nske om blot at stoppe med at l?be i den sidste kilometer, men indtil videre har jeg ikke bukket under for denne trang, og det er noget, som jeg er meget stolt af. Jeg vinder muligvis ikke l?bet mod de andre l?bere, men ved at slutte st?rkt vinder jeg l?bet mod mig selv, og det er virkelig det, der er vigtigst. Af en eller anden grund har tanken om det mentale ”m?rke sted” virkelig sat sig fast hos mig. S? nu, n?r jeg er p? farten, er min plan at byde det velkommen og omfavne det. Faktisk gjorde jeg netop denne ting p? min l?b i aften - jeg gik ud og l?b 5 miles p? lige under 33:00, hvilket jeg tror kan v?re en 5 mil PR for mig (jeg optager ikke Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme PR'er til tr?ningsk?rsler) . Jeg fandt mit “m?rke sted” lige omkring mile 3, men da jeg kom der, Adidas Superstar Dames snarere end at bukke under og f?lde, siden jeg k?rte solo, var mit svar: “bring det videre.” Jeg var f?rdig med det, og adrenalinruset, der kom over mig, da jeg n?ede min indk?rsel var intens - jeg var tilfreds og glad. Jeg havde presset mine gr?nser af ingen anden grund end at se, om jeg kunne, og p? denne dag lykkedes det. Storpr?mievinderen af ??Grip Your World Giveaway modtager en tur for to til Chamonix, Frankrig og billetter til The North Face Ultra-Trail du Mont-Blanc ultra-trail maraton
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint