Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic romdagen med min (Read 1626 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
romdagen med min
09/27/19 at 06:58:12
Print Post  
F?r n?gra dagar sedan satte jag upp ett inl?gg om en ny rad med "noll-drop" -skor som snart kommer att introduceras av Nike Air Max 90 Dam GoLite Footwear ("zero-drop" betyder ingen h?llyft, s? h?len och framfoten kommer att sitta i samma plan som framfoten n?r du ?r i skon). Dessa skor, med vad GoLite kallar "BareTech Technology" har ett antal designfunktioner som borde v?dja till minimalistiska l?pare, inklusive den n?mnda noll-drop-sulan (se mitt tidigare GoLite-inl?gg f?r mer information). Efter lite forskning och lite hj?lp fr?n en l?sare (tack Charlie T.!), uppt?ckte jag att GoLite Footwear hade sitt huvudkontor precis l?ngs v?gen fr?n mig h?r i NH, s? jag kontaktade dem f?r att be om mer information om uppst?llningen. Nike Air Max 90 Dames En GoLite-representant kom snabbt tillbaka till mig med n?gra lagerbilder och ett pressmeddelande som beskriver en hel serie nya skor i BareTech-sortimentet. Hon erbj?d ocks? att skicka ett testpar f?r mig, som jag borde f? n?gon g?ng i juli (h?ng Nike Air VaporMax Dam med!). Baserat p? det stora antalet skor i den kommande BareTech-sortimentet ?r det uppenbart att GoLite tror p? v?rdet av en noll-drop-sko, och att de g?r mer ?n bara testa vattnet med en enda modell f?r att se om det s?ljer. H?r ?r detaljerna om n?gra av skorna i den nya GoLite Lineup. Tara Lite tar de b?sta aspekterna av Tarahumara-sandalen och l?gger till skydd, stabilitet och dragkraftsf?rdelar f?r v?ra klass I-l?pare. Resultatet ?r en hybridsko med en l?tt "andra hud" ?vre mesh och en inre "sandal" rygg. V?rt unika st?ngningssystem ger justerbar passform och s?kerhet p? den ?vre.Nike Air Max 270 Femme  Denna design ger s?kerhet och energieffektivitet genom att f?rhindra ?verdriven fotr?relse. Och med den neutrala h?len BareTech, kan l?pare njuta av alla f?rdelar med barfota springor och den exceptionella stabiliteten och skyddet av v?r Soft Nike Air Max 720 FemmeAgainst the Ground-plattform f?r att arbeta i all terr?ng. geckos. De sm? flikarna gjorda med Gripstick-gummi replikerar de lilla h?rstr?n p? en geckos f?tter som skapar ytkontakt och friktion. Sol Lite ?r det nyaste tillskottet till v?r prestationsresor. Vi anv?nder v?r otroligt l?tta BareTech-yttersula som ger komfort och stabilitet hela dagen. Med en Adidas Superstar Femme ?vre kombination av ballistiskt n?t och premium nubuckl?der och v?r Soft Against the Ground Technology i yttersula, ?r Sol Lite robust, bekv?m och lyxig. ”Cruise Lite ?r v?r fr?msta kvinnors resesko. Byggt p? v?r toppmodern BareTech www.aquarillon.fr teknologiplattform ?r en ballistisk ripstop-nylon?verdel med skyddande t?- och h?lr?nder. Allt betyder en l?tt h?rd res- och fritidssko som ?r lika bekv?m p? en sprint eller en promenad ... var som helst i v?rlden. Satel Lite ?r sofistikerad och prestanda som b?st. BareTech-yttersulan med en kombinerad premium nubuck och duk?vre f?renar de tv? v?rldarna utomhusprestanda och inomhusfinansiering perfekt. Satel Lite ?r l?tt och vattent?t och kan navigera i terr?ngen i b?de den civiliserade v?rlden och den mest of?rl?tande vildmarken. Jag var p? biblioteket h?romdagen med min dotter (en vanlig aktivitet Nike Air Max 2017 Femme i denna familj!) Och kom ?ver boken "The Naked Olympics ”av Tony Perrottet. Omslaget (se bild till v?nster) inneh?ll det som s?g ut som en forntida m?lning av en grupp nakna grekiska l?pare (mer om detta nedan) i till synes moderna l?pskor Nike Air Max 90 Femme (fortfarande inte s?ker p? vad som h?nder med det), men jag blev fascinerad och best?mde mig att ta med mig boken hem. Jag avslutade l?sningen av det p? ungef?r en vecka, och det var ganska roligt. De nakna olympiska spelen ?r i grunden en mycket l?sbar historisk beskrivning av hur det var att faktiskt delta p? den olympiska festivalen i antika Grekland. Den beskriver hur det var att vara b?de ?sk?dare och idrottare och g?r i detalj igenom de olika evenemangen som omfattade de antika olympiska spelen. Medan mitt f?rsta intresse f?r den h?r boken var att se vad f?rfattaren hade att s?ga om de Nike Air Max Classic BW Womens l?pande h?ndelserna, tyckte jag att hela boken var v?ldigt rolig och full av intressanta lurar om spelen. Bland annat jag
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint