Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic min oprindelige interesse for (Read 1499 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
min oprindelige interesse for
09/26/19 at 08:26:54
Print Post  
GoLite Amp Lite er faktureret af GoLite som “Alt hvad du har brug for i en l?beafstand for distancer: ydeevne, letv?gt og beskyttelse og holdbarhed. Amp Lite-overdelen har ogs? en TPE-sadel, der sikrer din fod p? plads selv i det h?rdeste terr?n. ”Dette er den sko, som jeg forh?bentlig vil pr?ve senere i sommer - ser frem til den!” Designet til visuelt at reflektere ligamenter og sener i foden, den markant minimale Flash Lite er den barfodl?beres dr?m: alle fordelene ved barfodet, men med overlegen tr?kkraft, beskyttelse og stabilitet. Du bruger mindre energi og reducerer slid p? dine samlinger. ”Baseret p? den f?lgende beskrivelse af Tara Lite fra en pressemeddelelse er det temmelig klart, at GoLite er opm?rksom p? indflydelsen, som Christopher McDougalls bog“ Born to Run ” har haft det l?bende www.philharmonia.fr samfund: ”Nike Dunk Sky High Womens Tara Lite tager de bedste aspekter af Tarahumara-sandalen og tilf?jer beskyttelses-, stabilitets- og tr?kkraftfordelene for vores klasse I-l?bere. Resultatet er en hybridsko med en let “?vre hud” overdel af mesh og en intern “sandal” rygstreng. Vores unikke lukningssystem giver justerbar pasform og sikkerhed p? oversiden. Dette design giver sikkerhed og energieffektivitet ved at forhindre overdreven fodbev?gelse. Og med den BareTech-neutrale h?l kan l?bere nyde alle fordelene ved barfodet l?b og den enest?ende stabilitet og beskyttelse af vores Soft Against the Ground-platform til at arbejde i alt terr?n. Vores nyeste BareTech yders?l er inspireret af den tyngdekrafts-trossende "tr?kkraft" fra gekkoer. De sm? lugs, der er lavet med Gripstick-gummi, gentager de sm? h?r p? en geckos f?dder, der skaber overfladekontakt og Nike Air Max 90 Damen Rosa friktion. Nike Air Max Classic BW Womens Tara Lite er en ?gte www.azurparebrise.frtrail race-sko til den elite udend?rs atlet. ”Sol Lite er den nyeste tilf?jelse til vores pr?stations-rejsesko linje. Vi bruger vores utroligt lette BareTech yders?l, der giver komfort og stabilitet hele dagen lang. Med en ?vre kombination af ballistisk net og premium nubuck-l?der og vores Soft Against the Ground-teknologi i yders?len er Sol Lite robust, behagelig og luksuri?s. En avanceret Fast Packer med vores BareTech-teknologi designet specielt til kvinder. Ved hj?lp af en unikt designet s?l, der korrekt justerer en kvindes f?dder, ankler og hofter, giver Spark Lite den ?gte kvindelige atlet med kompromisl?s pr?station som ingen anden sko i sin klasse. Cruise Lite er vores fremste kvindes rejsesko. Bygget p? vores avancerede BareTech-teknologiplatform er en ballistisk ripstop-nylonoverdel med beskyttende t?-Nike Air Max 90 Femme  og h?lrande. Alt Adidas ZX 750 Mujerdette betyder at en let, h?rd rejse- og fritidssko, der er lige s? behagelig p? en sprint eller en tur… hvor som helst i verden. Satel Lite er sofistikeret og ydeevne p? sit bedste. BareTech yders?l med en kombineret premium nubuck og l?rred ?vre samler de to verdener med udend?rs ydeevne og indend?rs sofistikering perfekt. Satel Lite er let og vandt?t og kan navigere i terr?n i b?de den civiliserede verden og den mest utilgivelige vildmark. Jam Lite er GoLites tag p? en flip flop. Ogs? inspireret af Tarahumara-stammene i Mexico, er det bygget p? vores nyeste BareTech Gecko yders?l med en justerbar rem p? oversiden. Denne afslappede sandal tilbyder god komfort og ydeevne. Jeg var p? biblioteket forleden med min datter (en hyppig aktivitet i denne familie!) Og st?dte p? bogen "The Naked Olympics" af Tony Perrottet.www.robsdriessen.nl P? forsiden (se Nike Air Max 270 Damen billede til venstre) fremkom det, der lignede et gammelt maleri af en gruppe af n?gne gr?ske l?bere (mere om dette nedenfor) i tilsyneladende moderne l?besko (stadig ikke sikker p?, hvad der sker med det), men jeg blev fascineret og besluttede at tage bogen med mig hjem. Jeg sluttede med at l?se det p? cirka en uge, og det var ganske underholdende. De n?gne OL er dybest set en meget l?selig historisk beretning om, hvordan det var at deltage i den olympiske festival i det gamle Gr?kenland. Den beskriver, hvordan det var at v?re b?de tilskuer og atlet, og gennemg?r detaljeret de forskellige begivenheder, der omfattede de gamle olympiske lege. Mens min oprindelige interesse for denne bog var at se, hvad forfatteren havde at sige om de l?bende begivenheder, fandt jeg, at hele bogen var meget underholdende og fuld af [url=http://www.harmonieverquin.fr/]w
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint