Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic kende materiale i de (Read 1492 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
kende materiale i de
09/25/19 at 05:19:54
Print Post  
Jeg krydsede m?lstregen 19:45 (uofficiel p? dette www.tobiasstiftung.de tidspunkt), som er lidt under et minut langsommere end min PR, men i varmen og p? bakkerne var jeg mere end tilfreds med tiden. Det faktum, at jeg var s? t?t p? proffen, var bevis nok, at dette var en h?rd bane, og at jeg havde l?bet et godt l?b. Tr?neren sluttede med at komme ind p? tredjepladsen, og jeg sluttede med at k?re en afk?ling med ham og en anden lokal l?ber. Vi havde en dejlig chat om alle slags ting - viser sig, at han ogs? er videnskabsprofessor, og han inviterede mig Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme til at komme hj?lp Nike Air Force 1 Femme p? en l?bsklinik senere i sommer (meget begejstret for dette, og h?ber, det fungerer!). Jeg fik ogs? en positiv gennemgang af Clarence DeMar Marathon fra en dygtig lokal kvindelig l?ber - dette kan v?re mit valg for efter?ret. Vi accepterede vores priser, og jeg er nu den stolte ejer af min f?rste nogensinde andenplads medalje! Indr?mmet, Nike Air Max 90 Dames det var et lille l?b, og de fleste af de bedste lokale var ikke der (det handler Nike Air Max 270 Mens om, hvem der dukker op p? en given dag, n?r det kommer til sm? l?b), men jeg skal fejre et podium-m?l hver gang jeg kan snige en i P? trods af alle de positive ting, der kom ud af dette l?b, kan jeg ikke undg? at v?re bare en smule skuffet over, at jeg ikke holdt fast i f?ringen og bragte sejren hjem. Da jeg forlod huset for l?bet, spurgte min s?n mig, som han altid g?r, om jeg ville vinde i dag. Min s?dvanlige reaktion er at grine og sige, at jeg vil Nike Air Vapormax Dames pr?ve mit bedste, og det er alt, hvad der betyder noget. Jeg m?dte med familien i byen bagefter, og jeg ville desperat fort?lle min dreng, at jeg vinder. Imidlertid, efter at jeg fortalte ham, at jeg kom p? andenpladsen, fortalte han stolt alle, der ville lytte til, at hans far ”lige var f?rdig med en anden i en 5K!” Jeg var lidt generet, men for at v?re ?rlig kunne det m?ske Nike Air Max 90 Damen Rosa" have v?ret den bedste del af dag.Jeg har skrevet et par indl?g her p? Rublogger, hvor jeg var ret kritisk overfor Nike for deres markedsf?ring af Nike Free Run + som en barfodlignende sko. Jeg st?r stadig ved de punkter, som jeg skitserede i disse stillinger, men jeg vil gerne v?re klar over, at selv om jeg finder det n?sten umuligt, at enhver sko med en h?ll?ft korrekt kan simulere at k?re barfod, ser jeg Free Run + som et skridt i den rigtige retning for dem, der ?nsker at eksperimentere med en mere minimalistisk skostil. Jeg kunne sammenligne Free Run + med en Nike Air Max 90 Femme gateway-sko - pr?v det, og inden l?nge vil du blive sportslig vanvittig t?sko eller l?be helt barfodet. Det er en glat h?ldning, og det er sv?rt at ikke glide ned, n?r du f?rst er p? den (jeg er selv omkring 3/4 af vejen til bunden!) I betragtning af at jeg sandsynligvis Nike Air Force 1 Dames ikke vil gennemg? Free Run + selv ( Jeg er godt udstyret med et par par Free 3.0 samt utallige andre par sko), jeg var glad, da en l?ser tilf?jede en lang gennemgang af Free Run + som en kommentar til et af mine indl?g om skoen. Chris Kuykendall er en 34 ?r gammel l?ber, der lige kommer tilbage i den (3-4 m?neder) efter en lang pause i forbindelse med at starte sin familie. Hun gennemsnit i ?jeblikket ca. 8-10 l?b / Nike Air Max 90 Herr g? miles per uge, l?b lige sin f?rste 5K den 11. juni og har flere l?b planlagt i l?bet af sommeren. Hun arbejder p? at ?ge sin l?bende udholdenhed og mindske g?afbruddene, og hendes langvarige m?l er at opbygge nok udholdenhed til at l?be et maraton. Hun ?nsker at eksperimentere med minimalistisk l?b, og snarere end at jeg gnager p?, foretr?kker jeg at lade hende fort?lle hendes historie med sine egne ord. Jeg Nike Air Max 270 Femme er relativt ny med at k?re dette g? rundt. Jeg har k?rt i Mizuno Wave Ronin 2's (meget let, neutral tr?ner / racer). Jeg har ogs? pr?vet Saucony Kinvara og Nike Free 3.0. Jeg var ikke rigtig imponeret over Kinvara p? grund af indskr?nkende materiale i den ?verste og en underlig pasform p? mine ankelben. Jeg elsker Free 3.0'erne, men min fodstyrke er endnu ikke s? stor, og jeg udviklede bursitis i mine ankler.
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint