Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic vi kallar honom proffse (Read 1476 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
vi kallar honom proffse
09/25/19 at 02:34:06
Print Post  
Sp?nnande, sp?nnande och bara lite nedsl?ende - det ?r de ord som b?st beskriver min erfarenhet av att driva Global Benefit 5k i Pembroke, NH i morse. Det var en fantastisk dag f?r mig, och inte bara f?r att jag hade Nike Air Max 2017 Femme Nike Air Max 95 Dammitt f?rsta topp 3-m?l i ett officiellt lopp. Med tre barn i huset (inklusive en 3 m?nader gammal bebis) f?r jag inte t?vla s? ofta, men Jag f?rs?ker f? ut det mesta av upplevelsen n?r jag g?r det. Jag hade visst ett tag att eftersom vi skulle bes?ka familjen i helgen som kunde hj?lpa barnen, skulle det vara en bra tid att planera f?r en 5K. Jag har g?tt bra p? sistone, s? jag var glad att se vad jag hade i mig i en t?vlingssituation. Jag valde detta lopp av rent praktiska sk?l, fr?mst f?r att det l?g n?ra hemmet. Det ?r nytt i ?r, och jag hade ingen aning om hur banan skulle bli eller hur stort f?lt det skulle ha, men tiggare kan inte vara v?ljare - jag hade en chans att t?vla och jag skulle ta den. Jag kom vid loppet f?r att hitta en ganska liten publik - av flera sk?l ?r det vad jag f?rv?ntade mig ($ 30 ?r ganska dyr f?r en 5Nike Air Max 270 Damen K, Nike Air Max 270 Mujer men det var f?r en god sak). Jag skannade folkmassan snabbt, som jag brukar g?ra f?r att se vem som skulle t?vla, men bortsett fr?n en mager ton?ring i ett prickigt par Nike-l?genheter s?g jag inte n?gon som s?g ut som en ringer. De lokala storpistolerna tycktes vara fr?nvarande, och jag b?rjade t?nka att jag kanske skulle ha en chans att placera, och ?tminstone vinna min ?ldersgrupp (barnet s?g snabbt ut, s? jag ans?g inte riktigt en direkt vinst ). Efter en kort uppv?rmningsjogg s?g jag en kille dyka upp i sista minuten som jag vet fr?n tidigare t?vlingar ?r mycket snabbare ?n mig (mer om honom senare - vi kallar honom proffsen) - vid den tidpunkten avgick jag mig sj?lv till ?ldersgruppsidén eller kanske en topp fem-finish. P? startlinjen stod jag bredvid en trio som diskuterade platser f?r att k?pa nya skor (naturligtvis Nike Air Max 270 Femme Nike Air Max 90 Mensfick mina ?ron att s?ga p? det h?r!). Jag erbj?d artigt ett f?rslag om en plats som har ett varierat urval, inklusive Vibrams (vilket f?r mig ?tminstone indikerar ?ppenhet), vid vilken tidpunkt en av dem kommenterade mina "snygga" skor (jag b?r min Brooks Mach 12 XC l?genheter - se bild nedan - de fungerade bra!). Hon fr?gade om jag gillade dem, och jag f?rklarade deras racingdjugor som en l?tt, l?gklackad sko. En av dem erbj?d att hennes favorit var Asics eftersom de har "gel i h?len." Jag valde att inte starta i en tirade om marknadsf?ring av gimmicks F?r att vara ?rlig k?nde jag mig h?rd och tr?g i startlinjen. Jag sov inte bra i g?r kv?ll, och tre dagars ledning hade l?mnat mig lite tr?ngt. Jag tenderar ocks? att f? ?ngest f?re rasen verkligen d?lig n?r jag inte t?vlar mycket, och min adrenalin fl?dade i ?verkant, vilket Nike Air Max 90 Damen h?jde www.jamlikhalsavast.se hj?rtfrekvensen mycket h?gre ?n den borde ha varit i b?rjan. , Jag startade snabbt, och det tog inte l?ng tid innan jag blev bekv?m och befann mig ensam framme med barnet och tr?naren f?r v?rt lokala tekniska h?gskolans l?ngdlandslag. Efter ungef?r en halv mil var jag ensam i ledningen och inte riktigt s?ker p? vad jag skulle g?ra med mig sj?lv - jag hade aldrig varit i den positionen f?rut. Jag tror att jag bromsade lite runt en milmark?ren eftersom pacingen var sv?rt framifr?n, och n?gonstans kort d?refter tog tr?naren mig. Jag tittade p? honom och sa n?got i linje med "Jag har aldrig varit en frontman tidigare, jag vet inte vad jag ska g?ra!" Han skrattade och svarade "Forts?tt springa snabbare ?n alla andra." Ljudr?d, jag ' d s?ga. Jag l?rde mig idag att det ?r v?ldigt sv?rt att vara frontrunner och jag fick mycket Nike Air VaporMax Dam av erfarenheten - det ?r utmanande att driva n?r du inte jagar n?gon. Om du har n?gra r?d om hur du ska hantera det, skulle jag g?rna h?ra det (?ven om jag misst?nker att det inte kommer att vara en vanlig h?ndelse f?r mig!) Under n?sta halv mil k?rde jag med tr?naren, och han varnade mig f?r att vi hade n?gra stora kullar p? v?g (det var en mycket tuff kurs - h?jdprofilen ?r under, och det var varmt och fuktigt). Barnet hade fallit av vid denna tidpunkt och skulle inte ses igen f?rr?n m?len (jag tror att han var sjunde). Vid v?ndningen av ut och tillbaka gick jag tillbaka nedf?rsbacken o
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint