Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic ha en chans att placera (Read 1505 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
ha en chans att placera
09/24/19 at 05:36:20
Print Post  
Min plan var att k?ra oskadd tills jag k?nde n?gon form av obehag i muskler och skelett. Jag tog mina Nike Free 3.0 med i en Camelbak, och planen var att dyka upp dem s? snart som beh?vs. Det gick f?rv?nansv?rt bra, och jag tror att g?ra k?rningen i dagsljus gjorde en stor skillnad. Jag steg p? sm?sten vid n?gra tillf?llen, men det var mycket l?ttare att skanna marken, s? det var inte n?stan lika problematiskt som p? mina tidigare k?rningar. Det st?rsta problemet jag st?tte p? och jag upplevde detta ?ven p? mina tidigare barfota l?par ?r att en del av asfalt jag k?rde p? hade en mycket grov struktur och Nike Air Max Classic BW Dam orsakade mycket friktion med huden under min framfota. Jag fick inga bl?sor, men det var lite obehagligt ibland. Mitt antagande ?r att detta skulle f?rb?ttras med tiden eftersom huden p? min enda Nike Air Max Classic BW Dames ylla acklimatiseras lite. Jag avvecklade och gjorde det hela 2 mil, vid vilken punkt en mycket svag ring p? toppen av min v?nstra fot indikerade att det var dags f?r skorna (Jag ?r v?l medveten om risken f?r sm?rta i foten). ?ven om jag har k?rt i minimalistiska och reducerade skor i ?ver ett ?r, ?r mitt barfota springa g?ng betydligt mer mot framfoten, och jag vill inte sl?ppa n?gon form av skada genom att g?ra f?r mycket f?r snart. Att s?tta p? sig skorna k?ndes omedelbart konstigt. Vid mina tidigare f?rs?k gjorde jag omv?nt och l?mnade huset skoddat och slutade barfota. Att s?tta p? mig skorna efter att ha varit barfota fick mig att k?www.tobiasstiftung.de nna mig riktigt h?g fr?n marken, men fj?drande p? grund av d?mpningen. Omv?nt ?r det ocks? mycket l?ttare att ?verskrida skorna - mitt barfota g?ng k?nns mer kompakt och snabbt j?mf?rt med min Adidas Superstar Femme smala g?ng. Skon?verg?ngen sammanf?ll med att tr?ffa en sp?r, s? det ?r sv?rt att g?ra en riktigt bra j?mf?relse, men jag k?nner ocks? att jag kan vara mycket mer h?nsynsl?s i skor eftersom jag kan ta ?gonen fr?n marken - detta ?r ett definitivt plus i loppet situationer. Med tanke p? detta tror jag att f?rdelen med att barfota springer f?r mig helt enkelt skulle vara att l?ta mig verkligen fokusera p? form, som sedan f?rhoppningsvis Nike Air Max 90 Donne kan ?verf?ras till att springa i skor under st?rre delen av mina miles. Sammantaget ?r jag glad Jag f?rs?kte det igen, och jag f?rutser att jag h?ller mig med det lite f?r att ge det en r?ttvisare skakning. Nike Air VaporMax Dam Forskaren i mig ?r ocks? bara fascinerad av experimentet och nyfiken p? vad, om n?got, det kan g?ra f?r min k?rning. Jag planerar verkligen inte att sl?nga skorna, men som att springa i Vibrams Nike Air Max 90 Femme kan barfota sluta vara en mer regelbunden del av mitt tr?ningsarsenal, men troligen bara n?r jag kan g?ra det under dagen. Vi ser bara lite besviken - det ?r de ord som b?st beskriver min erfarenhet av att k?ra Global Benefit 5k i Pembroke, NH i morse. Det var en fantastisk dag f?r mig, och inte bara f?r att jag hade mitt f?rsta topp 3-m?l i ett officiellt lopp. Med tre barn i huset (inklusive en 3 m?nader gammal bebis) f?r jag inte t?vla s? ofta, men Jag f?rs?ker f? ut det mesta av upplevelsen n?r jag g?r det. Jag hade visst ett tag att eftersom vi skulle bes?ka familjen i helgen som kunde hj?lpa barnen, skulle det vara en bra tid att Nike Air Max 90 Hombreplanera f?r en 5K. Jag har g?tt bra p? sistone, s? jag var glad att se vad jag hade i mig i en t?vlingssituation. Jag valde detta lopp av rent praktiska sk?l, fr?mst f?r att det l?g n?ra hemmet. Nike Air Max 95 Mens Det ?r nytt i ?r, och jag hade ingen aning om hur banan skulle bli eller hur stort f?lt det skulle ha, men tiggare kan inte vara v?ljare - jag hade en chans att t?vla och jag skulle ta den. Jag kom vid loppet f?r att hitta en ganska liten publik - av flera sk?l ?r det vad jag f?rv?ntade mig ($ 30 ?r ganska dyr f?r en 5K, men det var f?r en god sak). Jag skannade folkmassan snabbt, som jag brukar g?ra f?r att se vem som skulle t?vla, men bortsett fr?n en mager ton?ring i ett prickigt par Nike-l?genheter s?g jag inte n?gon som s?g ut som en ringer. De lokala storpistolerna tycktes vara fr?nvarande, och jag b?rjade t?nka att jag kanske skulle ha en chans att placera, och ?tminstone vinna min ?ldersgrupp (barnet s?g snabbt ut, s? jag ans?g inte riktigt en direkt vinst ). Efter en kort uppv?rmningsjogg s?g jag en kille dyk
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint