Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic billede af hans nul-drop Fre (Read 1513 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
billede af hans nul-drop Fre
09/24/19 at 02:49:46
Print Post  
Et af mine st?rste m?l med at skrive denne blog er at fremme variation i valg af l?besko, is?r sko, der m?ske klassificeres som reduceret eller minimalistisk. I betragtning af dette har jeg for Nike Air VaporMax Damen det meste valgt at undg? at gennemg? sko, der vejer over 10 oz, eller som er stablet med pronationskontrol / stabilitetsfunktioner. Dette efterlader stadig et stort antal sko at v?lge imellem, og jeg har desv?rre ikke r?d til at k?be hver sko, der er p? markedet, og jeg har heller ikke tid eller evne til at l?be nok miles til at pr?ve dem alle ud (tro mig, jeg ?nsker jeg gjorde!). ”Streak 3 er designet og udviklet af de bedste maratonl?bere i verden og er en alsidig 5k til maraton road racing sko. Cushlon LT mellems?l og Zoom Air-enheden Nike Air Max 95 Femme i h?len giver rigelig st?tte og d?mpning. Ounce for ounce, den ene del ?verste reducerer den oprindelige v?gt og giver ogs? mulighed for hurtig dr?ning af vand. ”Nike Zoom Streak 3Sko vejer 6,7 oz, og ser ud til at have en relativt lav h?l (som ikke kender det faktiske fald) numre). Det er en Nike Air Max 2017 Womenssko, som jeg har kigget p? et par gange, hovedsagelig fordi det ser ud til at have v?ret skoen p? f?dderne af b?de Robert Cheruiyot og Meb Keflezighi i Boston Marathon 2010 (se videoen nedenfor for at se, hvad jeg mener er Zoom Streak 3 i aktion p? de f?rste og sidste l?bere, der passerer). Cheruiyot vandt Boston i ?r, og Meb vandt NYC Marathon sidste ?r - ikke et d?rligt par p?tegninger for en l?besko! Videoklip af elem?nd der l?b n?r 17 mile af Boston Marathon 2010. L?bere i r?kkef?lge p? video er: 1. Robert Kiprono Cheruiyot, 2. Deriba Nike Air Huarache Dames/a> Merga, 3. Tekeste Kebede, 4. Moses Kigen Kipkosgei (r?d / gr?n singlet); 5. Abderrahim Goumri (lilla singlet m / gul stribe) og 6. Mebrahtom Keflezighi.N?r jeg ikke f?r Meb eller Cheruiyot her for at skrive en anmeldelse, henviser jeg dig til den n?ste bedste mulighed - ven og kollega dailymile Nike Air Max 95 Donne Teammedlem Caleb Masland (se billede til venstre). Caleb er en Nike-fan og en alvorligt hurtig l?ber (han l?b sub-3: 00 i Boston i ?r), og har lige skrevet en anmeldelse af sin oplevelse indtil videre med Zoom Streak 3 p? sin blog, Becoming Bonkproof. Her er et kort uddrag: ”Streak 3 er Nikes opdatering Nike Air Max 270 Femme til Marathoner, s? de er beregnet til at have en blanding af lydh?rhed og holdbarhed. Jeg vil sige, at de generelt er sande til dette. De er ikke s? bl?de som Lunaracers eller en Saucony Kinvara (min anden nye sko ....), men de f?les meget lydh?re, fleksible og hurtige i overgangen. Jeg f?ler, at de ogs? klarer sig godt i l?bet af et halvt eller fuldt maraton. ”Jeg havde ikke s? meget intentioner om at g?re et andet barfodl?b, men jeg har diskuteret emnet meget i det seneste i en online diskussionsforum, og blev overbevist af et Nike Air Max 270 Dames andet medlem om, at jeg skulle pr?ve det igen (tak Harry!). Harry er en fyr, der kom ind i barfodet l?b p? grund af hyppige skader, der blev oplevet, mens han l?b i traditionelle sko, og han s?, at hans skader l?ste sig selv, da hans form ?ndrede sig, mens han k?rte barfodet (han er nu en forfodsspiller). Nike Air Max Classic BW Womens Han har siden vandret tilbage i minimalistiske sko (blandet med barfodet) og foretr?kker i ?jeblikket Terra Plana Evo og et par Nike Free 3.0'er, som han fik en skomager til at ?ndre, s? de ikke ville have noget fald i s?lh?jde fra h?l til t? ( se et billede af hans nul-drop Free's nedenfor - du kan l?se mere om Harrys ?ndrede sko her). Lang historie kort, Harry har gjort fantastiske fremskridt, og i morges vandt han sit f?rste l?b, en 5k med over 500 l?bere (l?b i sine modificerede gratis)! Et af problemerne med mine to tidligere Adidas Superstar Femme fors?g p? barfodl?b (du kan l?se om fors?g nr. 1 og fors?g nr. 2 her p? Runblogger) var, at de begge blev udf?rt om natten, og jeg formoder, at dette spillede en rolle i den vanskelighed, jeg havde scannet jorden efter klipper og sm?sten, som for?rsager en masse smerter, n?r du lander p? dem (www.goulvenbazire.fr forlygter sk?rer det bare ikke til dette form?l). Jeg fortalte min kone i eftermiddag, at jeg overvejede at g?re endnu en barfodet l?b, men var t?vende med at g?re det om dage
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint