Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic En annan skillnad i (Read 2931 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
En annan skillnad i
09/19/19 at 02:12:53
Print Post  
Trodde att jag skulle sl?nga det h?r eftersom det har uppt?ckt mitt sinne nyligen - jag t?nker att om jag skriver det offentligt kommer jag inte att kunna undvika att f?lja igenom. Jag har l?nge haft ?nskan Nike Air VaporMax Dam att skriva en bok (jag ?r ju en tuff akademiker ...), och jag b?rjar nu p? allvar fundera ?ver idén. Med en sabbatical fr?n undervisningen som kommer upp i h?st, skulle jag ha tid att f? saker att rulla, och jag har ett tema som sammanfaller i mitt sinne. N?got om att hitta dig sj?lv genom att springa och vara villig att ta risker l?ngs livets v?g. Jag har en personlig ber?ttelse att ber?tta och har spelat med tanken p? att inf?rliva inspirationshistorier fr?n andra som jag k?nner i den onlinebaserade v?rlden. F?r m?nga l?pb?cker fokuserar p? elitidrottare och tr?nare - det ?r dags att varje Nike Air Max 90 Uomo dagsl?pare skulle ha en chans att ber?tta v?r historia. Jag har just f?tt ett recensionpar av Vibram Fivefingers Bikila i posten idag med tillst?nd av Vibram och Pursuit Brand Equity Group (tack Adam !). Om du inte k?nner till VFF Bikila www.philshotton.co.uk ?r det en ny sko fr?n Vibram som ?r designad speciellt f?r l?pare. Jag har k?rt i Vibram Fivefingers KSO i n?stan ett ?r och har skrivit mycket om min erfarenhet h?r p? Runblogger (om du ?r intresserad, h?r ?r min str?ng av VFF-inl?gg b?rjar). Fivefingers ?r den mest minimalistiska skon som jag k?r i regelbundet, och jag har ivrigt v?ntat p? tillf?llet att ta ut ett par Bikilor f?r en snurr. Jag hade redan gjort 5 miler innan UPS-mannen kom med ov?ntad leverans i eftermiddag. Sj?lvfallet, n?r jag ?ppnade upp paketet och s?g vad som fanns inuti, visste jag att jag inte skulle kunna v?nta till www.goulvenbazire.fr imorgon med att springa i dem - det skulle bli en dubbelk?rningsdag!
Jag b?rjade med att bara prova dem runt i huset. Min f?rsta tanke var att de k?ndes v?ldigt tunna, n?stan f?r h?rda j?mf?rt med mina KSO: s. Jag hade beg?rt en storlek 41, www.armagilus.fr som ?r en storlek som ?r mindre ?n min KSO, fr?mst f?r att jag k?nner att det finns lite f?r mycket vridrum i mina KSO-t?r. De stora och sm? t?rna p? min v?nstra fot k?ndes som om de var lite kl?dda i t?fickorna p? Bikila, men inte till den punkt d?r de tvingades b?jas. Det var mer som att de fyllde t?fickorna fullst?ndigt och var i kontakt med gummit i spetsen (jag konsulterade Vibram-fittsidan och var s?ker p? att det var okej att ha mina t?r ”bete” p? fickans spetsar). Jag var orolig ?ver att detta skulle kunna leda till vissa friktionsbl?sor p? k?rningar, men denna r?dsla visade sig Nike Air Max 2017 Femme vara obefogad, ?tminstone i min f?rsta korta jaunt. Bikilorna ?r mycket mer passande ?n KSO: s, och de k?nns verkligen som en andra hud som t?cker din fot. En annan skillnad i j?mf?relse med KSO ?r att Bikila har en uttalad t?fj?der, vilket ?r Nike Air Max 2017 Womens upp?tg?ende t?r som du kan se n?r du tittar p? skon fr?n sidan. T?fj?der ?r vanligt i l?parskor, och ?ven om vissa m?nniskor inte gillar det i en minimalistisk sko, har det aldrig riktigt besv?rat mig. Slutligen ?r insidan av Bikila v?ldigt mjuk och extremt bekv?m - dessa ?r definitivt t?nkta att k?ras in utan strumpor (se inre bild nedan). Jag fick h?ra av min kontakt p? PBEG att Vibram marknadsf?r Bikila strikt som en l?pning sko, och att inte f?rv?nta sig att det ska k?nns som en heldagssko som KSO - den h?r beskrivningen ?r mycket exakt. Om jag planerar att b?ra ut ett par VFF-apparater, Nike Air Max 270 Femme v?ljer jag min KSO. Om du vill k?pa ett par Fivefingers att anv?nda som en allomfattande promenad- och springsko kan KSO vara ett b?ttre val. Men om du vill att ett par Fivefingers ska anv?nda strikt f?r att springa och arbeta med form, kan Adidas Superstar Womens Bikila vara v?gen att g? (jag kommer att h?lla en dom f?r nu tills jag l?gger in fler mil i Bikila). Efter att ha f?tt barnen redo f?r s?ngen, tog jag Jack och gick ut f?r en snabb k?rning p? 2 mil bara f?r att f? en k?nsla av hur de skulle k?nna sig p? v?gen. Jag ins?g genast att den snubhet som jag ursprungligen hade, trots att jag skulle vara negativ, Nike Air Max 270 Homme faktiskt var en positiv p? spr?ng.
  
Back to top
 
IP Logged
 
Brandon
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 296
Joined: 04/07/21
Re: En annan skillnad i
Reply #1 - 08/08/21 at 08:27:36
Print Post  
Most of the time I don’t make comments on websites, but I'd like to say that this article really forced me to do so. Really nice post!      N95 mask
  
Back to top
 
IP Logged
 
tavion1
YaBB God
*****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 609
Joined: 04/15/21
Re: En annan skillnad i
Reply #2 - 08/29/21 at 09:18:38
Print Post  
Excellent post. I was always checking this blog, and I’m impressed! Extremely useful info specially the last part, I care for such information a lot. I was exploring this particular info for a long time. Thanks to this blog my exploration has ended.      monsieurpharmacien24.com/
  
Back to top
 
IP Logged
 
tavion1
YaBB God
*****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 609
Joined: 04/15/21
Re: En annan skillnad i
Reply #3 - 08/30/21 at 12:28:00
Print Post  
I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks.      commercial flat roofing in mobile
  
Back to top
 
IP Logged
 
mika
YaBB Junior Member
**
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 93
Joined: 04/26/21
Re: En annan skillnad i
Reply #4 - 08/31/21 at 06:48:52
Print Post  
I have read your article, it is very meticulous and detailed, the content is also very unique, thank you for sharing this article. minesweeper
  
Back to top
 
IP Logged
 
tavion1
YaBB God
*****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 609
Joined: 04/15/21
Re: En annan skillnad i
Reply #5 - 09/07/21 at 13:17:32
Print Post  
Thanks for posting this info. I just want to let you know that I just check out your site and I find it very interesting and informative. I can't wait to read lots of your posts.      ทางเข้า slotxo
  
Back to top
 
IP Logged
 
Brandon
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 296
Joined: 04/07/21
Re: En annan skillnad i
Reply #6 - 09/12/21 at 11:19:45
Print Post  
This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing blog that understand the value of providing a quality resource for free.      creating a business plan
  
Back to top
 
IP Logged
 
eddy
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 330
Joined: 03/09/22
Re: En annan skillnad i
Reply #7 - 03/29/22 at 08:45:13
Print Post  
Thanks for sharing useful information Smileyrun 3
  
Back to top
 
IP Logged
 
Walimsaim
YaBB Newbie
*
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 15
Joined: 06/18/20
Re: En annan skillnad i
Reply #8 - 08/16/23 at 05:34:38
Print Post  
Examine the various types of tents available, such as backpacking tents, family tents, dome tents, tunnel tents, and more. Provide insights into how each type suits different outdoor activities and environments. tents daily
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint