Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic deres foretrukne hastighed (Read 874 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
deres foretrukne hastighed
08/23/19 at 07:11:17
Print Post  
Heiderscheit p?peger, at ideen til gennemf?relse af unders?gelsen kom fra observation af l?bere i deres Nike Air Max TN Donne klinik - de bem?rkede, at mange patienter rapporterede, at deres kn? f?lte sig bedre, n?r de l?b hurtigt (hvilket ogs? indeb?rer hurtigere kadens). Dette er et godt Nike Air Max Thea Femme eksempel p?, hvordan anekdoter kan drive interessant forskning, og det er forfriskende at h?re dette. Alt for ofte kan forskere lide at skubbe anekdotiske beviser til side, n?r det i virkeligheden kan v?re den st?rste inspirationskilde til forskning. Det, vi ser lige nu i den barfede / minimalistiske debat, er masser af anekdoter og lidt h?rd research, men mit h?b er, at de anekdoter, der er derude, vil f? forskere til at stille og adressere nye og interessante sp?rgsm?l. Som svar p? et sp?rgsm?l, der blev stillet af Burfoot om, hvad han troede kunne ske, hvis hans motiver havde b?ret racing-lejligheder, svarede Heiderscheit: ”Jeg vil g?tte, og dette er bare spekulationer, at de ikke ville k?re det samme som p? Nike Air Vapormax Dames tr?ningen sko. Jeg tror, ??de ville have valgt en foretrukken skridtfrekvens t?t p? vores +5 procents tilstand. ”Burfoot www.armagilus.fr sp?rger videre, om" tykke, polstrede sko "tilskynder l?bere til at tage et l?ngere skridt, som Heiderscheit reagerer p?, at der er masser af variationer (som jeg ville forvente), men at det "virker som en rimelig konklusion." Heiderscheit adresserer det faktum, at l?bere i hans unders?gelse opfattede en h?jere grad af anstrengelse i en hurtigere hastighed ved at p?pege, at det tager tid at tilpasse sig en ny g? frem og ikke f?le sig "kl?et" ved at g?re det. Dette er min oplevelse n?jagtigt - hver gang jeg pr?ver noget nyt med min l?begang f?les det underligt i starten, men med praksis har det en tendens til at blive meget mere behageligt. Jeg vil gerne adressere dette, fordi jeg ofte ser, hvordan resultater af studier som dette kan v?re taget for langt for at st?tte Nike Air VaporMax Damen et punkt (jeg har sandsynligvis gjort det selv fra tid til Nike Air Max 270 Damen anden). Det er vigtigt at bem?rke, at Heiderscheits unders?gelse hverken var beregnet til eller designet til at tackle fordelene ved barfodet / minimalistisk l?b. Selvom jeg ikke kan v?re sikker p?, har jeg mistanke om, at de fleste af l?berne i unders?gelsen var if?rt moderne, tykke s?lesko. S? det er helt muligt, at fordelene ved en kortere, hurtigere skridt er uafh?ngige af fodt?j. Hvad jeg synes er sp?ndende er, at mange mennesker ser et forholdsvis hurtigt skift i gang, n?r de begynder at g? i barfodet / minimalistisk l?b. Jeg har oplevet dette selv. S?ledes er det muligt, at g? barfodet / minimalistisk kan hj?lpe dig i en gangovergang, hvilket igen kan hj?lpe dig med at h?ste nogle af de fordele, der till?gges emnerne i Heiderscheits unders?gelse, n?r du l?ber med ?get kadence. Folk skal stadig v?re opm?rksomme p?, at det at Nike Air Max 270 Femme g?re denne overgang medf?rer en vis risiko,Nike Air Max 90 Femme  da kroppen har brug for tid til at tilpasse sig de forskellige kr?fter, der anvendes p? f?dder og ben ved barfodet / minimalistisk Nike Air Max 95 Femme l?b, og at en overgang skal foretages langsomt og omhyggeligt. Men hvis overgangen kan gennemf?res sikkert og med succes, og slutfordelen er mindre indflydelse p? kn? og hofter (og dette vises p? et tidspunkt for at reducere skadesraten), kan en langsom, stabil overgang bare v?re det v?rd. Sp?rgsm?l, som jeg har fundet i relation til det foreg?ende punkt, er, hvad er den langsigtede virkning af at forkorte skridt i en tyk polstret sko med en l?ftet h?l? Hvis tendensen i denne unders?gelse var, at l?bere oplevede reduceret kraft p? kn?ene og hofterne i en hastighed hurtigere end deres foretrukne hastighed, er det muligt, at det at l?be i en tyk polstret sko Nike Air Max 90 Femme Rose med en l?ftet h?l opmuntrer til en langsommere kadence / l?ngere skridt med h?jere kn? / hoftep?virkning, i det mindste i nogle mennesker (jeg antager igen at antage, at de Adidas Superstar Hommefleste af de l?bere i denne unders?gelse havde denne type sko)? Folk, der k?rer barfodet, tilr?des at forkorte skridt og ?ge kadensen (ser ofte ud til at ske automatisk), for at g?r
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint