Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic chans att springa med min fru (Read 1243 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
chans att springa med min fru
07/31/19 at 07:56:32
Print Post  
Det absorberade ocks? vatten som en svamp n?r det gick genom p?lar, vilket k?ndes lite ovanligt, men inte obehagligt. Det ?terst?ende n?tet ?r mer ?ppet, och den ?vre som helhet ?r tunnare och mycket mindre strukturerad ?n Minimusv?gen. Av de skor som jag har i min kollektion, det som liknar Minimus Trail n?r det g?ller ?vre struktur och k?nsla skulle vara Mizuno Wave Universe, det ursprungliga Nike Free 3.0 och Vibram Fivefingers - tillsammans kommer dessa skor f?rmodligen Nike Air VaporMax Damen n?rmast mitt ideal n?r det g?ller ?vre design. Minimusstigens inre ?r ocks? imponerande. Liksom Minimus Road, det finns v?ldigt f? s?mmar, och dessa skor Nike Internationalist Donne ber om att k?ras i strumpl?s. Varken sko har en innersula, och b?da ?r fodrade av mycket mjukt tyg som k?nns bra mot foten. Interi?ren i denna sko ?r fantastisk. Minimus Trail sist ?r ocks? ett stort plus - min fot sitter t?tt i h?len och genom mittfoten, och sedan ?ppnar skon upp till en mycket bred toebox som ?r f?rv?nansv?rt flexibel. (Uppdatering: Jag har utvecklat n?gra problem med att det svarta bandet ?ver framfoten i Minimus Trail ?r f?r h?rt p? ena sidan - du kan l?sa om min skokirurgil?sning h?r) Jag k?nner faktiskt mer r?relse f?r t?r?relse i dessa skor ?n jag g?r ?ven i min Vibram med sina individuella t?fickor. Kombinationen av en mer anatomiskt formad sista och en Adidas NMD Womensn?stan s?ml?s interi?r g?r dessa skor otroligt bekv?ma - jag kunde l?tt h?nga i dessa skor hela dagen. En av de mest ?verraskande funktionerna om Minimus Nike Roshe Run Mujer Trail ?r att den sportar en yttersula gjord av Vibram - ja, samma f?retag som g?r de ber?mda Vibram Fivefingers t?skor. Yttersulam?nstret best?r av en serie cirkul?ra flikar med gropar i mellan, och hela sulan ?r anm?rkningsv?rt flexibel (mycket mer ?n Minimus Road). Jag m?ter s?ltjockleken p? cirka 15 mm h?l och 11 mm framfoten (den senare ?r sv?r att m?ta eftersom det inte finns n?gra mellanrum mellan tungan och resten av den ?vre f?r att f? mina bromsok igenom) - skillnaden ?r d?rf?r en 4mm droppe fr?n h?l till t? . Denna senare specifikation kommer s?kert att vara den st?rsta klagom?let fr?n verkligen minimalistiska och barfota l?pare (f?r mer om detta, l?s Jason Robillards Nike Air Max 97 Womens mycket detaljerade recension av Minimus Trail), och mitt hopp ?r att vi f?r se en noll-drop-version av Minimus Trail visas i n?sta iteration av skon. Nike Air Max 95 Damen Det finns s? mycket att gilla med den h?r skon fr?n en minimalistisk l?pningssynpunkt, det ?r synd att m?nga minimalistiska l?pare kommer att v?lja att hoppa NNike Free Run 3.0 Dames ?ver den eftersom den har en h?llyft. Personligen st?r inte 4mm h?llyften mig, och b?de denna sko och Mimimus Road k?nns smickrare ?n de flesta skor p? mitt rack. Men om jag var New Balance, skulle jag ?verv?ga att l?gga ut b?de en 4mm- och en zero drop-sko f?r att tillgodose b?de ?verg?ngsl?pare och de som redan har g?tt heltid i minimalistiska skor som Vibram Fivefingers. Nog om utseende och struktur, l?t oss flytta vidare till prestanda. Jag s?ger ?ppet som i min Minimus Road f?rsta blick att jag bara har k?rt tv? g?nger i Nike Air Vapormax Femme dessa skor. Jag kommer ocks? att ?ppet s?ga att den stora majoriteten av min livstid mil har k?rts p? v?gar - om du vill ha perspektivet av en Nike Air Max 90 Femme h?rdk?rnig trail l?pare, kolla in bra recensioner av Jason Robillard och Bryon Powell. Mitt personliga intresse f?r Minimus Trail ?r tv?faldigt. F?rst letar jag Nike Air Huarache Dames efter en minimalistisk sko med bra dragkraft f?r vinterl?pning h?r i NH. F?r det andra k?r jag min f?rsta trail ultra n?sta mars och beh?vde en l?mplig sko f?r b?de tr?ning och sj?lva loppet. Just nu skulle jag s?ga att Minimus Trail, Saucony Peregrine eller en topphemlig tredje sko ?r de mest troliga alternativen f?r mig (jag hoppas f? ett prov p? Peregrine snart). Min f?rsta k?rning i Minimus Trail var en l?tt 3 mil p? asfalt - jag gjorde det eftersom jag inte ville skjuta min ?mma fot (vilket verkar g?ra mycket b?ttre nu), skorna hade precis kommit och jag hade en chans att springa med min fru och sp?dbarnsson (i sin barnvagn). Det viktigaste jag l?rde mig p? den k?rningen [url=http://www.brucolimare.it/Nike-Air-
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint