Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic skab i overskuelig fremtid (Read 1525 times)
Labi1996
YaBB Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.6.11!

Posts: 273
Joined: 02/25/19
skab i overskuelig fremtid
07/18/19 at 06:22:31
Print Post  
Hurtig frem til sidste fredag ??- juleaften. Jeg havde mulighed for at komme i et hurtigt l?b, s? jeg besluttede at bringe Minimus Trail tilbage og skulle g? en let 5 miles. Sikkert Adidas Ultra Boost Damen nok, lidt over 2 miles i l?bet, f?lte jeg, at kendt smerte begynder at udvikle sig over mit venstre kn? - min ITB var absolut ikke glad. Endnu engang blev det s? slemt, at jeg n?sten skulle begr?nse l?bet. Jeg form?ede virkelig at fokusere p? min form, og Adidas Ultra Boost Womens overdrivelse af en forfodsstrik gjorde det muligt for smerten at aftage mig nok til at g?re det hjem og f?rdigg?re de fem miles uden at g? (det var koldt og m?rkt, jeg svedte og tanken om g? 2,5 miles hjem ikke begejstre mig meget). Dette var f?rste gang siden l?beb?ndet l?b p? Thanksgiving weekend, hvor jeg havde oplevet ITB smerten. M?ske var det skoene. K?mp frem til tidligere i dag. Jeg har slacking p? mine lange l?ber i det seneste, og jeg var fast besluttet p? at komme i 10 miler, f?r vores f?rste store snestorm ramte (vi er i tykkelsen af ??det, da jeg skriver dette!). Kinvaras Nike Air Max Classic BW Donne fungerede godt for mig sidste gang jeg havde ITB smerten, s? jeg valgte at b?re min gamle trofaste igen. Efter frokost og lidt shopping med familien faldt min kone mig omkring 7 miles fra hjemmet, og jeg improviserede en meget kuperet 10 + mile tilbage Nike Air Max 1 Dames til mit hus og holdt ?je med mit kn? hele vejen. Ligesom ved den tidligere lejlighed f?lte jeg mig ikke smerte p? hele l?bet. Helt ?rligt var det en af ??de bedste k?rer, jeg har haft i l?bet af en m?ned, og jeg f?lte, at jeg nemt kunne have g?et endnu 5-10 www.tonyrusconi.it miles. S? to dage efter hobbling for at f?rdigg?re en 5 miler, fordi mit kn? skreg, l?b jeg 10 miles i et hurtigere tempo og f?lte slet ingen smerte. P? dette tidspunkt er jeg ganske sikker p?, at NB Minimus Trail for?rsagede ITB smerten , men jeg aner ikke hvorfor. To k?rsler adskilt af en hel m?neds tid, begge p? meget forskellige overflader (l?beb?nd mod vej), begge medf?rer betydelig ITB smerte. L?bene f?r og efter hvert af disse l?b (i forskellige sko) var smertefrie, og s? vidt jeg kan huske, har jeg ikke haft nogen ITB smerte p? nogen l?b i de sidste 3 + ?r. Jeg ved Nike Air Max Classic BW Hombre simpelthen ikke, hvad der er mere at konkludere.Min m?l i dette indl?g er ikke at bash the New Balance Minimus Trail sko - i retf?rdighed skal jeg p?pege, at andre har gennemg?et dem meget positivt efter at have k?rt mange kilometer i dem ( fx Jason Robillard p? www.arqueoymas.es Barefoot Running University). Men for mig at bevare trov?rdigheden skal jeg v?re ?rlig, og jeg h?ber, at New Balance vil gerne have alle typer feedback, b?de positive og negative. Jeg hader at sige det, men jeg tror, ??jeg bliver n?dt til at opgive denne sko - jeg vil simpelthen ikke risikere en langvarig skade, og den eneste virkelige f?llesitet mellem mine to tilf?lde af ITB-smerte er det faktum at disse var skoene p? mine f?dder, da de skete. Jeg har endnu ikke nogen ide om, hvorfor dette problem kan forekomme, eller om det har noget forhold til det stramme metatarsalb?nd Nike Air Max Classic BW Dam p? h?jre side. Det er sv?rt at se, hvordan dette kan for?rsage ITB-smerte til venstre, men balance i l?b er en sjov ting, og sm? afvigelser kan nogle gange for?rsage uforudsete problemer. Det er ogs? helt muligt, at Minimus Trail m?ske ikke er den rigtige sko Adidas Campus Femme til min fod p? trods af mine oprindelige gl?dende tanker om skoen. I slutningen af ??alt dette er jeg ret overbevist om, at sko i mindst nogle tilf?lde kan for?rsage skade - tilf?j mig til listen over anekdoter. Begge gange i mit liv, hvor jeg har oplevet ITB-smerte, er blevet l?st ved at skifte sko. Jeg ved ikke, om smerten ville forts?tte, hvis jeg fortsatte med at k?re i Minimus Trail, eller hvis jeg kun begr?nsede mig til at k?re spor i dem, men det er et eksperiment, at jeg ikke er alt, der er begejstret for at lede. Jeg m? muligvis g?re en smule film for at tilfredsstille Nike Air Max 90 Femme min nysgerrighed, men for nu vil skoene hvile i mit skab i overskuelig fremtid. Mens der synes at v?re rigeligt med t?rum i skoen, der komprimerer eller klemmer metatarsalerne, kan det v?re for?rsager t? problemer og derefter ITB. For s? vidt ang?r biltur [url=http:/
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint